Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

torsdag 12 februari 2009

Indiansks visdom

Det lönar sig att surfa runt. Man hittar mycket fint bland alla "se på Määäjbloggar"! ;-)
En eloge alltså till ANDLIGHET och KASTRULLHÄXAN  som ledde mig till denna film.

Se hur vackert Universum samarbetar! Orden är som fördjupade ekon av mitt förra inlägg. Ansvar, skogen, djuren...  :-)

Hade jag kunnat skulle jag klippt bort den sista minuten. Den som vill kan helt enkelt stoppa filmen när en massa "ledare" dyker upp. Ryssar, amerikaner, irakier... Oftast noll ledarskap, mkt härska! Faktisk, det är mitt "råd", om någon är öppen för förslag från "Sjungande Anden". ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej och God Morgon! Kan tala om att jag hittade hit via min blogg "Andlighet" och jag tackar så mycket för det. Han är makalös den mannen, på många sätt och vis. När jag hör hans röst så ryser jag!

Stella Scott sa...

Roligt att se dig här. :-) Välkommen!

Anonym sa...

Tack för en inspirerande blogg!


Hälsningar
Sus

Stella Scott sa...

Roligt att du hittar tankar som leder framåt!
Välkommen säger jag till dig med! :-)

Stella Scott sa...

Roligt att du hittar tankar som leder framåt!
Välkommen säger jag till dig med! :-)