Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

söndag 4 januari 2009

Jag tröttnade på Metrobloggen,


och det gick rätt fort. Har haft den i tre veckor och tröttnade fett på reklamen. Jag gör reklam åt Metrobloggen och får inte en spänn! Jag skriver saker som gör att människor vill läsa, har jag märkt,  då vill jag själv bestämma vad som skall finnas där. Plötsligt gjorde jag reklam för poker... Så fel! Det skall vara BRA grejer,  bra grejer som givetvis JAG tjäna pengar på! :-) 

Min övertygelse är att alla kan bli ekonomiskt oberoende, men att det handlar till stor del om inställning. Inställning och arbete. Att "läsa boken" kommer inte att göra dig till millionär. Att "tänka positivt" kommer inte att fylla plånboken. Att tillämpa principerna i "Boken" vilken den nu är, det finns ju så många, samtidigt som du tänker positiv och satsar på att göra arbetet som krävs, däremot, det kommer att göra dig rik. Och mig med. Alltså byter jag blogghem! ;-)

Jag kommer att lägga hit delar av materialet, men vet inte hur allt fungerar än, så jag får ta det varligt. Vill du läsa det jag redan skrivit gå hit: http://metrobloggen.se/stellascott

Och; Välkommen tillbaka, ofta!


Inga kommentarer: