Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

söndag 4 januari 2009

Handpåläggning

Det verkade inte gå att importera den gamla bloggen, så nu prövar jag och lägger in material för hand, redigerar ibland. Vi får se om allt kommer med. Hur jag skall göra med alla kommentarerna har jag inte bestämt än, men de första kommer med. Siffran före är nummer på inlägg i gamla bloggen.
Det är fullt möjligt att detta är sjukt osmart! :-D
***************************************
1)
Lesbisk operasångerska kastar in handduken!


Jo, det är jag som är den lesbiska operasångerskan. Jag gav efter. Nu sitter jag här och bloggar... :-)
Måste ju le! Att skriva en artikel på http://kulturspegeln.se är småpotatis jämfört med detta, av någon för mig ännu halvt okänd anledning. Inte för att jag tänkt "Aldrig!", utan för att det verkar så jobbigt. Man måste ju skriva så ofta. Gärna varje dag. Har jag så mycket att säga? Det får bli korta saker! Citat, länkar, dagens tanke. Mikrobetraktelser. Tips. Om kultur, HBT, andlighet, personlig utveckling, EFT... Mina upptäckter och slutsatser om livet universum och allting. Och blir det mig övermäktigt så är det ju bara att lägga av. Kasta tillbaka handduken helt enkelt!

Skrivet av SpiritSings 21 december 2008 klockan 20:54 på x-bloggen

Kommentarer:
1)
Grattis till beslutet och välkommen in till bloggvärlden. Jovisst tar det mycket tid men det är ju så kul att blogga. Jag började själv att blogga för ungefär en månad sen och nu sitter jag här....varje dag *S*/ Vickan.
Skrivet av vickans blogg 2008-12-21 kl 20:58

2)
Congrats and welcome!"Once you pop you cant stop" som det heter...Du behöver inte blogga varje dag utan varje gång du känner för det...det kan vara flera gånger om dagen..:)//E
Skrivet av Elvira 2008-12-21 kl 22:42

3)
Det är klart att du skall skriva. Det finns få som har så mycket att säga, få som är så inspirerande som personligheter och jag är 100% övertygad att du kommer att ta din blogg dithän DU vill!

Om du vill finns kulturspegeln och mer än villigt tar emot dina gåvor!

Lycka till

Skrivet av Thomas Scott 2009-01-04 kl 23:31

SpiritSings svarade 4 januari 2009 klockan 23:46:
Tack! :-D

Inga kommentarer: