Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

torsdag 11 oktober 2012

Vet du vad Empower Network är för något?

Jag har startat en ny blogg på Empower Network! En engelskspråkig blogg som är som inget annat! Inte för att jag skriver annorlunda, nej, jag kommer att hålla den i samma stil som denna, bara lite mer egna texter. Spretigt alltså! ;-)

Det annorlunda är att det GÅR ATT TJÄNA PENGAR! På riktigt! Inte genom sitta där och klicka bort livet eller lägga in en massa reklam och affiliate grejer som ger ynkliga ersättningar i form av saker, godis, smink eller några hundralappar.

Jag försökte själv den vägen
men det var verkligen patetiskt! 

Några av er kanske märkt att jag rensat och ändrat bland mina banners. Jag rensar vidare, så enbart det jag verkligen vill ha, det jag tror på och det som kan ge verkliga inkomster blir kvar. Jag förslår att du klickar på bannern nedan och tar det av budskapet du med. Empower Network är här för att stanna det är jag helt säker på!





Inga kommentarer: