Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

fredag 12 oktober 2012

Var dig själv!

Jag blev så trött på alla dessa klonade bloggar. Oavsett om det handlar om SEO (Search Eegine Optimization), Internet marknadsföring, mode/smink, mat eller you name it så blir det så trist när så mycket är så lika.

Våga vara personlig, skriv på ditt sätt o försök inte härmas för att bli populär! Jag vet inte riktigt varför det har varit över 44 000 besök på min sidan sedan jag startade, men någonting som har att göra med att jag är unik tror jag allt spelar in. Jag vill gärna bli läst, men har inte haft minsta SEO i åtanke och tittar varken till höger eller vänster på hur andra bloggar. Däremot läser jag gärna andra och tar del av vad som pågår i bloggosfären och det är just därför jag blir så galet uttråkad ibland!

Våga spreta vilt åt olika håll. 
Våga vara mitt i livet, det är fullt av så mycket!



Och här är irriterade inlägget på 
Klicka och läs! ;-)

Inga kommentarer: