Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

fredag 30 december 2011

Nyskrivna artiklar på ingång.


Jag ska börja skriva artiklar igen, på engelska. Jag började på Ezine 2007, men det blev bara en där. Ett par svenska sajter tog över, men nu finns de inte längre så för att hålla närvaron på nätet hög går jag tillbaka till Ezine. Det verkar vara ett ställe som är mer bestående.

Varför är det så viktigt då? Jo, tänk dig själv att du har en verksamhet som fungerar på en internationell basis. Har du ett stadig plats med ett antal artiklar som ligger kvar år efter år marknadsför du dig och din verksamhet genom dess blotta existens varje gång någon läser den och för alla företagare är marknadsföring A&O. Det blir mer om sådant i bloggen, som kommer snart. :-)

Mitt skrivande kommer att handla i hög grad om att ordna sig en bra ekonomi som konstnär, artist, kulturarbetare eller hur en nu väljer att titulera sig. Självklart blir det en hel del om nätverksmarknadsföring som affärsmodell i sammanahanget. Tycker nämligen att den är idealisk för oss i kultursvängen!

En och annan skrivelse om HBT, kvinnor, andlighet och kultur i allmänhet blir det säkert också. Vill du ha besked om när det publicerats nya alster så kan du prenumerera direkt i boxen nedan.

Och vill du läsa den artikel som jag skrev då, för fyra år sedan så går hit:
Den handlar om ett mer queert perspektiv på historieskrivningen. :-)

Stella Scott's Expert Author Email Alerts
Sign up to receive email alerts of Stella Scott’s latest articles from EzineArticles.com!

Email Address:

Inga kommentarer: