Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

måndag 8 mars 2010

Låt dig inte luras!


VAR gång du hatar någon, så hatar du något i dig själv!
VAR gång du föraktar någon, så föraktar du något i dig själv!
FÖRST när du tar 100% ansvar för dessa motpoler i ditt inre kan läkning ske.

Du måste gå den ärliga vägen genom att detta hat och förakt för någon annan, för att kunna fortsätta att älska dig själv. Hur du än vrider och vänder på det så handlar det alltså ändå alltid om dig själv!

Visst är det märkligt?

3 kommentarer:

Jeanette sa...

sv: Nja, jag undrar mer vad kändisen tänkte som faktiskt gick med på att bära klänningen!

Anonym sa...

Godafton!

Läste Din fråga hos metrobloggen, och tänkte först tala om hur Du skulle fixa till med filmer och bilder, men det fixar Du själva ser jag här.
Du har rätt i att den innehåller sjukt mycket reklam, med tanke på att man inte får en krona där längre.

Nu har dom gjort underhåll på metrobloggen under natten som gick, och vipps så kan jag inte byta Header på min blogg. Jävligt fustrerande på jag säga.

Ha en fortsatt god Våffeltorsdag.

Kram
Stevie

Stella Scott sa...

Oj, Metrobloggen, den hade jag typ glömt! :-)

Välkommen hit i alla fulla fall!
SS