Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

tisdag 18 augusti 2009

Inga magra ideal!


För någon vecka sedan stod det i Aftonbladet att 44 procent av svenskarna är överviktiga eller feta. Vad som faschinerar mig är att ingen talar om att när folk inte lyckas med någonting så beror det på faktorer INOM DEM SJÄLVA. Alltid är det om någonting där "ute" som är skurken i sammahanget. Det är


De dolda fällorna

som är problemet.

Fast det är faktiskt sant. Det är de dolda fällorna, men de ligger inte på tallriken, serveras inte på fik, kommer aldrig på burk och innehåller inte en enda kalori. Dessutom är det inget som "bekämpas" med motion!

Men nu är det ju så att om jag "försökt" gå ner 10 kg under 10 år så beror det på mig att jag misslyckas. INGENTING ANNAT! Därav den här kursen som jag tänker hålla. Jag vill ge olika verktyg som hjälper människor att vara motiverad helt inifrån sig själva istället för att styras av omgivningen idag eller förflutna spöken.



Vi arbetar givetvis med EFT men också andra energipsykologiska metoder för att hitta anledningarna bakom att du tidigare aldrig lyckats hålla vikten där du vill ha den och ge dig möjlighet att eliminera dem! Det är en process som kanske inte blir helt klar under hösten, men du kommer att ha helt nya kunskaper om dig själv och hur du kan ta hand om dig, ditt liv och din kropp.

Och jag lovar er:
Ingen diciplin
Inga kostråd
Inga träningscheman
Inga käcka tillrop
Inga magra ideal



Inga kommentarer: