Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

tisdag 25 augusti 2009

Gunnars video om mig.

För två år sedan lade jag upp en film på Youtube som presenterar min utbildning K.I.M. Kultur Information, Mångfald, men har jag tänkt på att visa den för mina bloggläsare? Nix!

Så här är den nu! :-)


Den sista konserten "Toner ur en garderob" finns numera och kommer att framföras i något förkortad version på Malmö högskola's perspektivdagar 6/10-09. Är du student eller arbetar inom Malmö högskola är du välkommen dit!

Killen som gjort filmen Gunnar Järvstad, nås på e-postadress: jarvstad@mac.com

Detta är han bra på:
Project Manager, Location Manager & Locationscout
Produktionsledare, Platschef & Plats REK
• features & shorts/ film (drama etc.)
• corporate films/ företagsfilm
• commercials/ reklamfilm
• educational film/ utbildningsfilm
• and more.../ m.m.

Han är helt underbar att samarbeta med, rekommenderas VARMT! :-D

Inga kommentarer: