Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

tisdag 24 februari 2009

Babben Larsson som grädde på moset.

Vi det här laget tror jag att budskapet har gått fram. Se till att skratta varje dag. Du kan komma tillbaka hit och se Parlamentesklipp, skrattande bebis och Ellen de Generis igen. Du kan leta egna favoriter på Youtube. Du kan gå till biblioteket och låna filmer och böcker.

Skratt ger positiv energi och skrattar du tillsammans med någon annan ökar dessutom samhörigheten samtidigt som konflikter minskar. 

Självklart kommer det att bli fler roliga videos här, men denna regelbundna korvstoppning utgår, för ett tag... ;-)



5 kommentarer:

Madelayne Canas sa...

Parlamentet är bara SÅ bra!

Anonym sa...

Hej!

Jag undrar bara på vilket sätt din blogg är gay? Har varit här några gånger eftersom du lagt till dig på "Gaybloggar" men hittar inte ett spår.

Man måste ju inte vara homo för att klassa sig, det är det några som inte är, men några flatkompisar? Några ställningtaganden FÖR HBTQ, några böghäng, Pride? Länk till QX eller andra gaybloggar?? (Ta min! ;-) tx.) NÅNGTING, ?? Schlager räcker inte! ;-)

Mvh,
SS

SV: Haha, intressant kommentar :D Nej, varken jag eller min blogg är gay, men jag är bisexuell så jag kanske kunde passa in där ändå tänkte jag ;) Även fast det kanske inte syns i min blogg och i det jag skriver..

Men men, tänkte läsa igenom lite i din blogg nu iallafall :)

Mvh
Ida Solina Hanna Josefin

Stella Scott sa...

Ok, jag fattar. Lite som om jag skulle lägg in min blogg bland "mammabloggar" eftersom jag har en livmoder och sedan utgjuta mig ständig om mitt singelliv. En outnyttjad resurs med potential, liksom. Ja, ja alla har vi våra bevekelsegrunder. *Axerlryckning*

Visst, läs på du och ha det så trevligt. Den här bloggen ÄR gay! ;-)

Rebecca Lindahl sa...

Tack för klippet, underbart.

Anonym sa...

Babben, Babben hon är helt enkelt underbar. Varje gång jag ser henne, om så på ett foto så blir jag glad.