Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

torsdag 22 januari 2009

Vi KAN förändra världen, tillsammans!

My Power Mall igen. 
MPM är ett amerikanskt företag vars enda syfte är att använda vinsten till att förbättra livet för barn och ungdomar, samtidigt som alla som hjälper till hjälper sig själva. Grundare och VD heter Ginny Dye.

2008 åkte The SIFA choire med 20 barn och ungdomar från Uganda till USA för att turnera i 6 månader. Alla ungarna är föräldrarlösa tjejer och killar vars anhöriga dött i AIDS. Målet med turnén var att få in tillräckligt med pengar för att kunna bygga ett värdigt hem till dem och flera hundra andra barn i samma situation, nu när de stod ensamma i världen. Ett hem med mat, husrum, utbildning, omsorg, kärlek och gemenskap. Ett hus med glädje och hopp! Ett ställe fullt av LIV!

Jag blir alltid så rörd av den här videon. Den visar att det går! Och genom att använda mig av Min World Changer Mall (Jag har uppgraderat) så hjälper jag till! Varje månad hjälper jag till på mitt lilla, lilla vis. Turnén var en enorm ansamling av kärlek och arbete för att ge och hjälpa på ett stärkande sätt. Inte ser dessa ungar ut som offer?

Ginny Dyes vision och energi är så fenomenal att folk tror hon är ett UFO!! Hon investerade $60,000+ för att få över dem till USA och lyckades skicka hem dem med en bra bit  ÖVER $100.000!!!!!! Det är det My Power Mall är till för, hjälp till självhjälp för alla inblandade parter. Dig och mig med! 


Notera regnbågshjärtat i slutet... Ginnys partner är en kvinna om jag förstått saken rätt. :-)

Huvudsolist är en 12 åriga Rilee O'Neill.

Inga kommentarer: