Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

torsdag 22 januari 2009

Jag kan låta bli, men jag gör det inte!


Jag är "med" i ett företag vars hela utgångspunkt är att hjälpa alla människor, men särskilt barn och ungdomar över hela världen.

Det är inte som ett vanligt nätverksföretag på något sätt, det är bara vissa av de affärsmässiga strukturer som påminner om det. Om man bara är ute efter att tjäna pengar och helst snabba sådan skall man LÅTA BLI att gå med. Klicka inte på länken alltså!! Sluta läsa nu helt enkelt. Eller bara, lämna den här bloggen - för gott! :-)

Men för dig som verkligen tror på att det går att hjälpa till, genom att shoppa över nätet är det en klok sak att ta i övervägande. Det är bäst att bo i USA för att utnyttja systemet maximalt, till glädje för sig själv och andra. Men jag bor i Sverige, det går ändå och det finns medlemmar över hela världen. 220 länder tror jag bestämt. 

Varför jag skriver just idag om MY POWER MALL?
Följ länken nedan. Fick den just via nyhetsbrevet som VD Ginny Dye skickar ut regelbundet.

OBS! Några näsdukar måste du nog ha till hands... :-D

Ja, åsså måste du göra jobbet förstås... ;-)

5 kommentarer:

Madelayne Canas sa...

WOW...finner inga ord...

Mattias sa...

Det var bland det starkaste jag sett någongång. WOW, som sagt var.

Mattias sa...

Men, Stella... Vad skiljer detta från ett vanligt kedjebrev eller pyramidspel? I don´t get it.

Stella Scott sa...

Kedjebrev? Med en VD? Som bygger barnhem i Uganda till ungar som blivit föräldrarlösa p.g.a. AIDS? :-D Kul ingång.

Nej, inte ironisera nu, jag fattar om det är svår att begripa till en början!

Ett helt nytt sätt att se på hur man driver handel på nätet. Du kan köpa låtar på iTunes en Palm handheld eller böcker på Barnes & Noble. Jag tror inte de eller American Express är involverade i pyramidspel, men man kan aldrig så noga veta...

Släpp taget om FLER av dina gamla föreställningar och låt det sjunka in. :-)

Mattias sa...

Well... Min ekonomiska/energimässiga utmaning ligger nog snarare i att försöka försörja mig på en marknad som är genomsyrad av offermentalitet. Chile är ju ett stackars U-land, du vet... Jobbigt att släppa den självbilden och börja se sig på ett annat sätt.
Men det FINNS pengar. Fullt tillräckligt för att jag ska kunna skapa mig ett drägligt liv och förverkliga mina drömmar, åtminstone.
Dina tips har verkligen stärkt mig i min tro på mitt projekt. Jag BETALAR för det jag vill ha och behöver... och folk kommer att vilja betala för mina tjänster... Självklart!
:-)