Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

tisdag 6 januari 2009

Inga lätta saker att överföra en blogg!

Ok, jag jobbar vidare på att få in mina inlägg från Metrobloggen. Det är knökigt! Säkert rörigt för läsaren, men när jag är klar behöver ingen gå till någon annan blogg för att se vad jag står för. Ni får stå ut, jag kanske hittar ett bra sätt när jag experimenterat lite mer.
Det kommer rätt mkt folk så nått jag säger är uppenbarligen välbehövligt.
Gå i ljus! :-)
************************************************
Påven läxar upp GUD.
Intressant förhållningssätt. Gud skapar allt möjligt och omöjligt. Kvinnor som älskar kvinnor t.x. Sedan säger påven att det är fel och borde utplånas, eller nått. ? ? ?

Mattias Sigurdsson
Det är nåt speciellt med din kontrollfunktion efter kommentarsfältet, den tycks vilja säga mig nåt! Nyss fick jag fylla i LEBF - "lebfeminist"? Nu vill den ha mig till att skriva DICK. Då gör jag väl det!

(Epilog: dicken blev inte godkänd; vad kan DET bero på?)
Du svarade:
Men DET är ju så roligt så jag skrattar på mig! lebfeminist, javisst! :-D


Mattias Sigurdsson
Exakt min tanke! Påven vet bättre än Gud hur Skapelsen ska se ut.
Det måste ju vara blasfemi, med kyrkans eget språk.
Vilket lämnar kejsaren utan kläder.


lola
Förresten jag skrev förra kommentaren...LOLA då :D


2008-12-25 kl 04:49
Anonym
jag tror han blev lite sur för att ingen gav honom någon julklapp...

stackarn. bitter, ful och man. Han undrar säkert: "vad har jag gjort för att förtjäna detta?!"

=) God Jul
Du svarade:
Vad han gjort? Det skall jag försöka svara på: Jag tror han har förnekat Guds gåvor! Sex tx. Gud, Gudinnan, Universum, Källan, Ljuset, Alltet... tillhandahåller sinnen och kroppsdelar för underbara upplevelser ensam eller med andra och så har P mage att säga att man helst inte skall använda dem, för han gör det minsann inte!... Resultat: Inga julklappar! :-D

Inga kommentarer: