Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

måndag 19 mars 2012

KPA-pensionen är ett skämt!

Och ett otroligt slöseri med ekonomiska resurser. Det kostar mer att förvalta appraterna och personalen som ser till att skicka ut siffran än vad jag kommer att få i pension som är 34 äktsvenska kronor i månaden. Men snälla NÅGON där ute?!?!? Det kommer jag inte ens att kunna köpa en Piggelin för den dagen det beger sig.

Alltså jobbar jag vidare på mitt nätverksföretagende. 2-5 års smart arbete och en stadig inkomst baserad på produkter som gör livet bättre för folk kommer att vara min. Sen kan jag sjunga hur mycket jag vill utan att behöva bekymra mig för priset på menyn. Känns som en mycket bättre variant!

Läs boken! Och vill du ha en BRA SPONSOR, ja då är jag kvinnan i ditt liv! ;-)
Klicka för att lyssna på Robert Kioysaki här.


Inga kommentarer: