Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

fredag 6 januari 2012


En gång uttryckte någon att min blogg var spretig. Jo, det är väl det minsta en kan säga och jag är den första att hålla med! :-)

Men livet ÄR ju spretigt!

Fortfarande får jag höra ibland att det är för mycket. Men jag ÄR ju mycket! Den som vill ha en annan sorts blogg hittar en annan sorts blogg, för det finns också många som gilla den här stilen. Alltid finns det något som tilltalar, just den dagen.

I spalten till höger finns jox och plock och numera även en lite ruta en bit ner, under Klicka för skogen och VitaMeal, Leta i den här bloggen, där du kan söka saker. Skriv in ett ord, en person, en mening så kanske det just du söker dyker upp. Något inspirerande citat, en bild, en video som talar till just dig, just idag!

Bloggen kommer alltså att forsätta spreta för jag är den jag är och jag duger åt mig! :-)

Inga kommentarer: