Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

fredag 22 januari 2010

AVUND!


:-D

Åhhh, jag vill också ha! Personal alltså. Senaste månaderna har varit helt galna och tiden har känts som akut bristvara. Det går att få städhjälp i Stockholm. Jodå, man kan naturligtvis få det i Malmö med, men det var något så attraktivt över Hjälp Hemmas sida att jag kände ett riktigt hugg av längtan.

Läste samtliga recensioner från kunder och de säger precis de där sakerna som jag tycker skall ingå. En känsla av vardagslyx, punktliga, noggranna och TREVLIGA.

Att ha det rent och prydligt omkring en brukar vara bättre för kreativiteten. Man hitta saker direkt och har lättare för att koppla av när det inte ligger en massa saker omkring en som säger:

Sitt inte där och tro att du kan koppla av sådär, hursomhelst!

Om du inte tänker ringa en massa samtal, blogga, sjunga upp, coacha, besvara mejl, ha planeringsmöten, gå på morgonmingel, hålla Nu Skinpresentationer, läsa fackliteratur, planera workshops, hålla föredrag eller något annat på listan så borde du sortera högen, dammsuga, plocka in disken, stryka, tvätta fönster, städa balkongen, rensa på vinden... hahahahahahaha!!!! :-D

Det var bara det där med ekonomin... Just nu investerar jag i annat. Prioriterar heter det visst och jag är lite trött på det... ;-) Jag vill slippa prioritera, jag vill ha kakan och kunna dela med mig! Jag vill få hjälp hemma av Hjälp Hemma!

Ekonomiskt oberoende nästa!

Ni vet vad jag menar, om ni är trogna läsare.

ps. Det är inte min diskhög, jag har en maskin till det. Värt varenda krona, jag lovar!!! Så vänta bara, snart blir det personal också. ;-) ds.

Inga kommentarer: