Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

måndag 2 november 2009

Vet du vart du är på väg?


Idag har vi haft "Drömseminarium". Om livet. Att våga planera och sätt höga mål. Att våga uppfylla dem. Att ha en riktning. Var är jag just nu? Vart vill jag och när tänker jag vara där.

Ofta stoppar vi oss själva genom att vara rädda för att vi inte vet HUR vi skall nå dig. Men det är inte steg 1, eller ens steg 2, 5, 8 eller 10. Steg 1 är att våga ha ett mål. Att t.o.m. veta att det ens FINNS ett mål. Därefter NÄR? Sedan kommer delmål. Och innan du vet ordet av har du gjort en massa "hur" fast du knappt märkte det och gått åt en massa håll du inte ens visste fanns. Men du var medveten om VART du skulle.

26 nov. har vi ett till. Du är varmt välkommen om du är i Malmö just då. Hör av dig så får du plats och tid. Lena Lilliér kommer att leda workshopen. Kostar gratis! :-)

Kom och ta reda på vart DU är på väg!

Själv är jag på väg någonstans där jag kan hjälpa många barn. :-)
http://stellascott.my-ntc.com/cgi-bin/

Inga kommentarer: