Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

torsdag 12 november 2009

Himmel o plättar, JULKLAPPEN närmar sig!


Redan nu börjar folk oroa sig för vad skall de ge i julklapp. Tomtar börjar så sakteliga ta sig in i våra medvetanden, glitter i fönster, Lucia i håret, glögg... Jobbigt för väldigt många.

Spar tid och trängsel mina vänner. Shoppa på webben! på http://www.hittajulklapp.se tx.  Här finns allt från extra lur till mobilen för en ringa summa, till äventyr på andra kontinenter för många sköna tusenlappar. Går ju bra om du följt mitt heta tips och sett till att bli rik på sistone! :-D

Själv såg jag nyss något som väckte ett intresse. Kylmuggar som julklapp till mig går bra om någon undrar. ;-) 49:-, som hittat! Jag skall ha den på balkongen till min islatte på sommaren, apropå hur jag kan tänka på det så här i novembertider? Isen smälter alltid för fort en het sommardag och jag vill smutta på den länge. Enligt sidan kan en öl hållas kyld i två timmar! Behövs vantar när man håller i den tro?

Eller varför inte ett par tofflor? Klassisk julklapp i halvmjukt paket. Kan läggas i ugnen eller frysen för optimal effekt beroende på preferenser för stunden.  Människans påhittighet är magnifik. :-D

Men det är inte bara julklappar, det är julgranens historia också. Vilket får dig att verka både kunnig och påläst när ni  konverserar runt julmaten, för att inte säga riktigt intellektuell! 

Själv gillar jag julen. Sätt igång och hitta något sätt att göra det du också, det blir MYCKET lättare då! :-)


Inga kommentarer: