Vi r alla ett!
Vi r alla ett!Vi r alla ett!

tisdag 22 december 2009

Att be om ursäkt ÄR svårt!


Någon gjorde fel. Helt fel faktiskt. Sedan försökte denna någon få det att se ut som att det var mitt fel att någon fattat detta beslut, över mitt lockiga huvud. Fascinerat konstaterar jag att för en del är vissa ord mycket svåra att uttala.

Och inte behövs en utländsk språkbakgrund heller för att stöta på dessa intrikata ord i stil med, jag är ledsen, förlåt mig, jag ber om ursäkt, jag gjorde fel... FEL? Åhnej jag gör minsann inte fel. Det blev så p.g.a OMSTÄNDIGHETER som stod utanför min kontroll och därför är jag inte ansvarig för mina beslut som faktiskt var riktigt knasiga i förhållande till dessa omständigheter.... Eller?

Självbedrägeri är verkligen ett intressant skådespel!
:-)

1 kommentar:

attis sa...

Tittar in och önskar dej en riktigt God Jul. Ha det bäst.
Bamsekram